Geld lenen kost geld

Veelgestelde vragen - Geld opnemen

Ik heb een doorlopend krediet. Hoe kan ik geld uit mijn krediet opnemen?

Je kunt tot 1 mei 2020 op verschillende manieren geld opnemen uit je Doorlopend Krediet. Het bedrag moet minimaal € 100 zijn. Je kunt tot aan je kredietlimiet geld opnemen.

  • Ga naar Mijn Findio. Daar kun je geld uit je Doorlopend Krediet opnemen.
  • Stuur een e-mail naar service@findio.nl. Zet in de e-mail je naam, adres, het contractnummer van je Doorlopend Krediet en het bedrag dat je wilt opnemen.

Let op: om er zeker van te zijn dat we je opnameverzoeken nog op tijd kunnen verwerken voordat we je Doorlopend Krediet opzeggen, ontvangen we ze graag vóór 15 april 2020.

Ik heb al een lening bij Findio, hoe kan ik extra geld bijlenen?

Bij een persoonlijke lening is het niet mogelijk om extra bedragen op te nemen. Wil je een bedrag bijlenen? Dan kun je hiervoor een nieuwe lening aanvragen. Je kunt deze nieuwe lening samenvoegen met je bestaande lening, mits je financiële situatie dat toelaat. We zoeken graag voor je uit welke mogelijkheden je hebt.

Waar kan ik zien hoeveel geld ik kan opnemen?

Je vindt je overzicht op Mijn Findio. Daar kun je je actuele saldo en je opnameruimte bekijken. Je kunt voor deze informatie ook bellen naar Customer Care op telefoonnummer 0800 346 346 0.

Wanneer staat het geld op mijn rekening?

Wanneer het geld op je rekening staat, hangt af van het tijdstip waarop je het geld opneemt. Doe je dit vóór 10.30 uur? Dan staat het bedrag in de meeste gevallen nog dezelfde dag op je rekening. Neem je het geld na 10.30 uur op of in het weekend? Dan staat het bedrag de eerstkomende werkdag op je rekening.

Al je ons via e-mail vraagt om geld op te nemen, maken wij het geld binnen één werkdag over. Wij gaan er hierbij van uit dat je eigen bank niet voor vertraging zorgt.

Mijn Doorlopend Krediet is geblokkeerd. Hoe zorg ik ervoor dat ik weer geld kan opnemen?

In bijzondere situaties wordt er een blokkade op je lening geplaatst. Mocht je lening geblokkeerd zijn en wil je toch geld opnemen?
Bel ons dan op 0800 346 346 0 om na te gaan of wij je krediet kunnen deblokkeren. Wij staan voor je klaar.

Het kan zijn dat een medewerker je vraagt om de gegevens over je inkomsten en lasten opnieuw te laten zien.