Disclaimer

Contact

Staat je vraag niet bij onze veelgestelde vragen? Wij geven graag een antwoord op je vraag. Deze kun je via het onderstaande formulier indienen. Een suggestie of idee is ook welkom.

Dien hier jouw vraag, suggestie of idee in

Klantenservice

Je kunt telefonisch contact opnemen met onze afdeling Klantenservice. We zijn telefonisch op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Telefoon: 020 342 16 21
E-mail: klantenservice@ca-autobank.com

Correspondentieadres

Findio
Afdeling Klantenservice
Postbus 330
1170 AH Badhoevedorp

Vestigingsadres

(Geen bezoekadres)
Findio
Laarderhoogtweg 25
1101 EB Amsterdam

KvK-nummer: 300.85.071
AFM-nummer: 12013694
Kifid-nummer: 300.009398
Bankrekeningnummer: NL 55 ABNA 0747 4777 87
Btw-nummer: NL001643770B01

Klachten

Findio streeft naar tevreden klanten. Daarom stellen wij onze financiële producten met zorg samen. Heb je toch een klacht over je product of over de dienstverlening van Findio? Dan horen we dat graag. Je kunt je klacht schriftelijk indienen. Dit kan door een mail te sturen naar klachten@findio.nl of door een brief te sturen naar de  klachtenmanager van Findio.

Findio
Klachtenmanager
Postbus 330
1170 AH Badhoevedorp

Welke gegevens hebben wij nodig?

Om je klacht in behandeling te kunnen nemen, hebben wij de volgende gegevens van je nodig:

  • je naam en adres
  • de omschrijving van je klacht
  • je contractnummer
  • de dagtekening van je klacht

 

Behandeling door klachtenmanager

Onze klachtenmanager neemt alle klachten in behandeling. Zodra wij je klacht hebben ontvangen, krijg je van ons  een ontvangstbevestiging. Tijdens de behandelingsprocedure heb je de mogelijkheid om je klacht mondeling toe te lichten. Je ontvangt binnen 30 dagen een inhoudelijke schriftelijke reactie van de klachtenmanager. Daarin staat wat de bevindingen zijn,  de eventuele conclusies die Findio daaraan verbindt én - indien mogelijk - de oplossing van je klacht.

Kifid

Is je klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kun je binnen drie maanden na behandeling van de klacht door Findio terecht bij de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid):

Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon:  (070) 333 8 999
Internet: www.kifid.nl

In plaats van de klacht voor te leggen aan het Kifid, staat het je ook vrij de zaak direct voor te leggen aan de burgerlijke rechter.

Bescherming persoonsgegevens

Wil je meer weten over de bescherming van je persoonsgegevens? Dan kun je terecht bij het Privacy Office van Findio.

E-mail: privacy@findio.nl
Telefoon: 020 312 51 90

Wil je rechtstreeks contact met de Data Protection Officer?
Stuur dan een mail naar privacy@findio.nl.