Geld lenen kost geld

Contact

Staat je vraag niet bij onze veelgestelde vragen? Wij geven graag een antwoord op je vraag. Deze kun je via het onderstaande formulier indienen. Een suggestie of idee is ook welkom.

Dien hier jouw vraag, suggestie of idee in

Aanhef

Customer Care

Je kunt telefonisch contact opnemen met onze afdeling Customer Care. WhatsAppen kan ook. Voeg ons toe op nummer 06 83 67 10 01 als je hier gebruik van wilt maken. Je krijgt dan tijdens openingstijden binnen 30 minuten een reactie. We zijn zowel telefonisch als via WhatsApp op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Telefoon: 0800 346 346 0
WhatsApp: 06 83 67 10 01
E-mail: service@findio.nl

Advies

Findio geeft desgewenst ook advies. Voor het geval je er alleen niet uitkomt of als je vragen hebt.

Telefoon: 0800 346 346 1
E-mail: advies@findio.nl

Correspondentieadres

Findio B.V.
Afdeling Customer Care
Antwoordnummer 592
1100 VD Amsterdam

Vestigingsadres

(Geen bezoekadres)
Findio B.V.
Entrada 600
1114 AA Amsterdam-Duivendrecht

KvK-nummer: 330.80.204
AFM-nummer: 12010957
Kifid-nummer: 300.007272
Bankrekeningnummer: NL57 ABNA 0621 2120 75

Klachten

Findio streeft naar tevreden klanten. Daarom stellen wij onze financiële producten met zorg samen. Heb je toch een klacht over je product of over de dienstverlening van Findio? Dan horen we dat graag. Je kunt je klacht schriftelijk indienen. Dit kan door een mail te sturen naar klachten@findio.nl of door een brief te sturen naar de  klachtenmanager van Findio.

Findio B.V.
Klachtenmanager
Postbus 855
1000 AW  Amsterdam.

Welke gegevens hebben wij nodig?
Om je klacht in behandeling te kunnen nemen, hebben wij de volgende gegevens van je nodig:

‐ je naam en adres

‐ de omschrijving van je klacht

‐ je contractnummer

‐ de dagtekening van je klacht

Behandeling door klachtenmanager
Onze klachtenmanager neemt alle klachten in behandeling. Zodra wij je klacht hebben ontvangen, krijg je van ons  een ontvangstbevestiging. Tijdens de behandelingsprocedure heb je de mogelijkheid om je klacht mondeling toe te lichten. Zodra de klachtenmanager het onderzoek heeft afgerond, ontvang je een schriftelijke reactie. Daarin staat wat de bevindingen zijn,  de eventuele conclusies die Findio daaraan verbindt én - indien mogelijk - de oplossing van je klacht.

Kifid
Is je klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kun je binnen drie maanden na behandeling van de klacht door Findio terecht bij de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid):

Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 0900 - 355 22 48 (€ 0,10 p/m)
Internet: www.kifid.nl

ODR
Je kunt ook via het Eurpese ODR Platform een klacht indienen. Kijk voor meer informatie op http://ec.europa.eu/consumers/odr. Als je hier geen gebruik van wilt maken of als je niet tevreden bent over de afhandeling door Kifid of het ODR Platform, dan kun je het geschil voorleggen aan een rechter.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door bezoek aan deze website geef je toestemming voor het plaatsen van cookies.
Ga akkoord