Contact
Staat je vraag niet bij onze veelgestelde vragen? Wij geven graag een antwoord op je vraag. Deze kun je via het onderstaande formulier indienen. Een suggestie of idee is ook welkom.
Klantenservice
Je kunt telefonisch contact opnemen met onze afdeling Klantenservice. WhatsAppen kan ook. Voeg ons toe op nummer 06 83 67 10 01 als je hier gebruik van wilt maken. Je krijgt dan tijdens openingstijden binnen 30 minuten een reactie. We zijn zowel telefonisch als via WhatsApp op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. Onze medewerkers helpen je graag verder.
Telefoon: 0800 346 346 0
WhatsApp: 06 83 67 10 01
E-mail: [email protected]
Correspondentieadres
Findio B.V.
Afdeling Klantenservice
Antwoordnummer 592
1100 VD Amsterdam
Vestigingsadres
(Geen bezoekadres)
Findio B.V.
Laarderhoogtweg 25
1101 EB Amsterdam
KvK-nummer: 330.80.204
AFM-nummer: 12010957
Kifid-nummer: 300.007272
Bankrekeningnummer: NL57 ABNA 0621 2120 75
Btw-nummer: NL001446885B01
Klachten
Findio streeft naar tevreden klanten. Daarom stellen wij onze financiële producten met zorg samen. Heb je toch een klacht over je product of over de dienstverlening van Findio? Dan horen we dat graag. Je kunt je klacht schriftelijk indienen. Dit kan door een mail te sturen naar [email protected] of door een brief te sturen naar de klachtenmanager van Findio.
Findio B.V.
Klachtenmanager
Postbus 855
1000 AW Amsterdam.
Welke gegevens hebben wij nodig?
Om je klacht in behandeling te kunnen nemen, hebben wij de volgende gegevens van je nodig:
‐ je naam en adres
‐ de omschrijving van je klacht
‐ je contractnummer
‐ de dagtekening van je klacht
Behandeling door klachtenmanager
Onze klachtenmanager neemt alle klachten in behandeling. Zodra wij je klacht hebben ontvangen, krijg je van ons een ontvangstbevestiging. Tijdens de behandelingsprocedure heb je de mogelijkheid om je klacht mondeling toe te lichten. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke schriftelijke reactie van de klachtenmanager. Daarin staat wat de bevindingen zijn, de eventuele conclusies die Findio daaraan verbindt én - indien mogelijk - de oplossing van je klacht.
Kifid
Is je klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kun je binnen drie maanden na behandeling van de klacht door Findio terecht bij de onafhankelijke Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid):
Kifid
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: (070) 333 8 999
Internet: www.kifid.nl
In plaats van de klacht voor te leggen aan het Kifid, staat het je ook vrij de zaak direct voor te leggen aan de burgerlijke rechter.
Klachten die betrekking hebben op het BKR en die niet naar tevredenheid zijn afgehandeld kunnen binnen twee maanden voorgelegd worden aan de geschillencommissie van het BKR. Verdere informatie kun je vinden op de website: www.bkr.nl.
ODR
Je kunt ook via het Europese ODR Platform een klacht indienen. Kijk voor meer informatie op http://ec.europa.eu/consumers/odr. Als je hier geen gebruik van wilt maken of als je niet tevreden bent over de afhandeling door Kifid of het ODR Platform, dan kun je het geschil voorleggen aan een rechter.
Bescherming persoonsgegevens
Wil je meer weten over de bescherming van je persoonsgegevens? Dan kun je terecht bij het Privacy Office van Findio.
E-mail: [email protected]
Telefoon: (020) 312 51 90
Wil je rechtstreeks contact met de Data Protection Officer?
Stuur dan een mail naar [email protected].