Geld lenen kost geld

Veelgestelde vragen - Wijzigingen doorgeven

Hoe kan ik mijn contactgegevens wijzigen?

Een adreswijziging kun je op twee manieren aan ons doorgeven.

1. Je kunt je adreswijziging doorgeven via e-mail aan service@findio.nl. Vermeld in de e-mail je oude én je nieuwe adres. Stuur ons ook een kopie van een geldig legitimatiebewijs (voor- en achterkant).

2. Je kunt ons een brief sturen. In die brief zet je je oude en nieuwe adres en je handtekening. Stuur ons ook een kopie van een geldig legitimatiebewijs (voor- en achterkant).

Een e-mailadreswijziging kun je zelf regelen via Mijn Findio.

Hoe kan ik mijn telefoonnummer wijzigen?

Je kunt je telefoonnummer schriftelijk, per e-mail of telefonisch aan ons doorgeven. Via Mijn Findio wordt je verzoek vaak direct verwerkt. Na ontvangst van een schriftelijk verzoek, bedraagt de gemiddelde verwerkingstijd 3 tot 5 werkdagen.

Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?

Wil je je bankrekeningnummer wijzigen? Vul dan het formulier Wijzigen rekeningnummer en de doorlopende machtiging SEPA (zie hieronder) in en stuur dit per post naar ons toe.

Stuur ons ook een kopie van een geldig legitimatiebewijs (voor- en achterkant) en een kopie van een bankafschrift van de nieuwe bankrekening. Heb je de lening samen met iemand anders? Dan moeten jullie allebei het wijzigingsformulier en het machtigingsformulier ondertekenen en ook allebei een kopie van een geldig legitimatiebewijs sturen. Als wij de formulieren ontvangen, duurt het 3 tot 5 werkdagen om de gegevens aan te passen.

Je kunt hieronder het formulier downloaden.

Formulier Wijzigen rekeningnummer en doorlopende machtiging SEPA

Hoe kan ik mijn incassodatum wijzigen?

Heb je een Doorlopend Krediet?

Bij een Doorlopend Krediet kun je kiezen uit de 18e, de 25e of de één na laatste werkdag van de maand. Je kunt hiervoor het formulier 'Wijzigen incassodatum' invullen en dit per post naar ons toesturen. Als wij het formulier ontvangen, bedraagt de gemiddelde verwerkingstijd 3 tot 5 werkdagen.

Je kunt het formulier hier downloaden.

Heb je een Persoonlijke Lening?

Bij een Persoonlijke Lening kun je iedere dag van de maand kiezen. Stuur een e-mail met je gewenste dag en je contractnummer aan info@findio.nl.

Hoe kan ik mijn maandtermijn wijzigen?

Wil je het bedrag dat je iedere maand betaalt, veranderen? Stuur ons dan een brief of een e-mail via service@findio.nl. Vermeld hierbij je contractnummer.

Wil je het bedrag verlagen? Dan bekijken wij of dit mogelijk is. Je eventuele medecontractant moet hier ook toestemming voor geven.
Bedenk dat het bedrag niet lager kan worden dan 1% van je kredietlimiet.

Nadat wij je gegevens hebben ontvangen, bedraagt de gemiddelde verwerkingstijd 10 werkdagen.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door bezoek aan deze website geef je toestemming voor het plaatsen van cookies.
Ga akkoord