Geld lenen kost geld

Veelgestelde vragen

Ik heb een doorlopend krediet. Hoe kan ik geld uit mijn krediet opnemen?

Je kunt op verschillende manieren geld opnemen uit je Doorlopend Krediet. Het bedrag moet minimaal € 100 zijn. Je kunt tot aan je kredietlimiet geld opnemen.

  • Ga naar Mijn Findio. Daar kun je geld uit je Doorlopend Krediet opnemen.
  • Stuur een e-mail naar service@findio.nl. Zet in de e-mail je naam, adres, het contractnummer van je Doorlopend Krediet en het bedrag dat je wilt opnemen.
Waar kan ik zien hoeveel geld ik kan opnemen?

Je vindt je overzicht op Mijn Findio. Daar kun je je actuele saldo en je opnameruimte bekijken. Je kunt voor deze informatie ook bellen naar Customer Care op telefoonnummer 0800 346 346 0.

Wanneer staat het geld op mijn rekening?

Wanneer het geld op je rekening staat, hangt af van het tijdstip waarop je het geld opneemt. Doe je dit vóór 10.30 uur? Dan staat het bedrag in de meeste gevallen nog dezelfde dag op je rekening. Neem je het geld na 10.30 uur op of in het weekend? Dan staat het bedrag de eerstkomende werkdag op je rekening.

Al je ons via e-mail vraagt om geld op te nemen, maken wij het geld binnen één werkdag over. Wij gaan er hierbij van uit dat je eigen bank niet voor vertraging zorgt.

Mijn Doorlopend Krediet is geblokkeerd. Hoe zorg ik ervoor dat ik weer geld kan opnemen?

In bijzondere situaties wordt er een blokkade op je lening geplaatst. Mocht je lening geblokkeerd zijn en wil je toch geld opnemen?
Bel ons dan op 0800 346 346 0 om na te gaan of wij je krediet kunnen deblokkeren. Wij staan voor je klaar.

Het kan zijn dat een medewerker je vraagt om de gegevens over je inkomsten en lasten opnieuw te laten zien.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door bezoek aan deze website geef je toestemming voor het plaatsen van cookies.
Ga akkoord