Geld lenen kost geld

Veelgestelde vragen - Inzicht in mijn lening

Waar kan ik de gegevens van mijn lening bekijken?

Via Mijn Findio heb je 24 uur per dag, 7 dagen per week inzicht in de meest actuele gegevens van je lening. Heb je nog geen Mijn Findio? Vraag dan zo snel mogelijk een account aan via Mijn Findio. Hebt je geen internet? Dan kun je – als je daar behoefte aan hebt -  een overzicht van de belangrijkste gegevens van je lening opvragen bij onze afdeling Client Center. Dit overzicht wordt - per verzoek -eenmalig verstrekt. Client Center is bereikbaar op 0900-86 88 (lokaal tarief).
 

Wanneer krijg ik mijn jaaroverzicht?

Het jaaroverzicht is als pdf beschikbaar in Mijn Findio. Als je nog geen toegang hebt, raden wij je aan om zo snel mogelijk een account aan te vragen. Tot die tijd ontvang je je jaaroverzicht per post. 

Waarom zie ik geen renteboeking over januari 2018?

Vanaf januari 2018 is er iets veranderd aan de rente die wordt berekend over je lening. Voortaan wordt je rentebedrag op de laatste dag van de maand bepaald. Zo willen wij jou meer duidelijkheid geven.

Nieuwe datum van rentebepaling

Door de aanpassing in ons systeem zie je in januari geen renteboeking op je mutatieoverzicht staan en vind je in februari eenmalig twee renteboekingen bij je mutaties. Vanaf dat moment ontvang je je maandoverzicht mét één renteboeking steeds tussen de eerste en tweede week van de maand.

Je betaalt niet te veel rente

Door deze wijziging betaal je uiteraard over deze periode niets meer dan met je is afgesproken. Het enige verschil is dat de rente wordt berekend over een andere periode en uit meerdere boekingen kan bestaan.